Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

anomor

18-05-2016 kl. 22:03

Set af 203

Ja

kan skabe konflikter. Oplever også det samme med mine forældre, heller ikke den store interesse i børnebørn og vi skal tage initiativ til samvær, heldigvis stor interesse for børnebørn i mandens familie. Det det samme med mine søskendes børn.heller ikke den store interesse.Tror bare man, bliver nødt til acceptere det er sådan. Min den ældste var en overgang påvirket af, at de viste så lidt interesse. Vi sagt sådan vil vi ikke være, når vores børn selv får børn, sådan vores værdier slet ikke. Tror faktisk ikke det er fordi, de ikke er glade for deres børnebørn, er bare optaget af deres egne behov hele tiden og så ret så nærige, så det må bare ikke koste noget. Nu mine børn så store de faktisk ikke gider dem mere, men farmor og farfar gider de heldigvis stadig, fordi de altid vist interesse for dem. Helt sikker på de også besøger deres børnebørn, når de flytter hjemmefra.Hvad med nogen reservebedsteforældre til dine børn ? Ved jeg en af mine søskende har til deres børn.

Dette er et svar til Kan jeg være bekendt at sige nej

af Mie (18-05-2016 kl. 20:16)

Svar til dette indlæg

Søskendes børn Jm 19-05-16
kl. 06:42

ups anomor 18-05-16
kl. 22:14

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook