Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Lisbeth 49

09-02-2016 kl. 11:56

Set af 934

Jeg er vokset op i et

kærligt hjem med to forældre, der elskede hinanden og også begge os børn. Vi lærte, at arbejdsomhed er en dyd. At man skal være taknemmelig for sine goder. At tage hensyn til andre. Og masser af andre god ting. Jeg er SÅ taknemmelig for den gode barndom, jeg havde, og jeg forsøger at give mine egne unger det samme.

MEN:
mine forældre var selv af flinkeskolen, og det gav de min bror og mig med i bagagen. Men jeg forsøger at lære mine børn, at Ja, man skal tage hensyn til andre. Men det vigtigste er nu, at man husker at passe på sig selv først og fremmest.

Og så en anden lille ting: min mor fortalte mig jævnligt, at jeg var for tyk. Og jeg troede hende - og led i mange år af mindreværdsfølelse. Når jeg i dag ser billeder af mig som barn og ung, ser jeg en lidt buttet, men sød pige. Mine egne unger har også i perioder set sådan ud, men så har jeg taget ansvar for ændring af familiens kost. Og jeg har aldrig sagt andet til dem, end at de så dejlige ud!

:-)
Lisbeth

Dette er et svar til Hvad er det bedste

af Anno (08-02-2016 kl. 23:45)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook