Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

JEB

01-02-2016 kl. 09:43

Set af 258

Jep

Vi fortalte det da beslutningen var taget. Som du selv siger, så kan de godt mærke der er noget, og derfor er det vigtigt de ved HVAD det er. Ellers kan de hurtigt få fornemmelsen af at det er dem der er noget med, og når I så siger det, så tror de måske det er pga af dem! Få det sagt, og fortæl dem de stadig er elsket lige højt af begge forældre, at I altid vil være deres mor og far og altid vil være der for dem. Det er en beslutning der KUN handler om de voksne og intet har med dem at gøre. Så undgår du børn med ondt i maven...
Vi tog et møde med skole og børnehave og informerede, det syntes vi var det bedste. Da vi bor i et lille samfund var det hurtigt ude over det hele :-) Og så informerede vi løbende skole/bh hvis der skete nogle ændringer, og også retur den anden vej, det fungerede rigtig fint.
Vores var 3½ og 6½ år...

Dette er et svar til Nogle der er skilt??

af Anja (01-02-2016 kl. 09:29)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook