Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Anja

01-02-2016 kl. 09:29

Set af 302

Nogle der er skilt??

Hej.
Min mand og jeg har besluttet at vi skal skilles. Beslutningen er blevet truffet efter flere års problemer og mange forsøg på at løse dem. Vi er enige om at det er det der skal ske, at det er det bedste for os og vores familie. Vi har en god og konstruktiv tone omkring skilsmissen, i hvert fald indtil nu, og det vil jeg gøre alt for at holde fast ved. Mine overvejelser lige nu går på børnene, hvornår de skal have det at vide... De er knap 3, 6½ og 9½ år gamle. Hvor lang tid inden flytning mm skal de vide det? De kan jo nok godt mærke på os at vi trykkede, men vi skændes ikke overhovedet. Har bare en ide om at det er bedst at vi har styr på det meste med hensyn til bolig mm, før vi siger noget. Så kan vi svare på deres spørgsmål.
Hvad gør man med hensyn til skole/institution? Tænker at vi informerer dem pr mail om hvad der foregår i hjemmet, så de kan tage lidt ekstra hånd om børnene og være obs hvis der sker ændringer osv. Hvad med børnenes kammerater/klassekammerater, informerer man forældrene? Pyha, synes det er en svær og tung proces vi er i, så ville blive virkelig glad hvis der sidder nogen og læser med og har noget at byde ind med...

Svar til dette indlæg

Meget enig med JEB Lone Møller 01-02-16
kl. 11:03

Jep JEB 01-02-16
kl. 09:43

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook