Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

anno

10-10-2015 kl. 08:09

Set af 1190

2

Jeg kontakter igen ESL, som siger jeg skal sende dragten retur igen, hvilket jeg gør. Jeg sender 4 mails for, at høre hvordan & ledes , dem bliver der ikke svaret på. Dragten er nu sendt tilbage til mig igen uden ,jeg har hørt mere fra ESL.
Jeg har imellem tiden kontaktet E-Mærket da ESL er E-mærket. Deres jurist snakker med ESL, som nu mener, at der slet ikke har været talt om en reklamation. Og dragten i øvrigt er lavet fint og ikke fejler noget. Juristen får en aftale med ESL om, at de vil dække halv skade af dragten. Skal siges, at der på INTET tidspunkt er oplyst til mig, at det ikke skulle være tale om en reklamation. Men de behandler den som en reklamation.
Jeg har været i en sportsforretning & en børnetøjs butik , de har set billeder og mener begge, at der klart er tale om en reklamation & det er den grimmeste reparation, de har set. Jeg har været i en stofbutik og snakket med en syerske, som siger at dragten ikke er lavet korrekt.
Så må sige, at jeg virkelig er overrasket over ESL’s håndtering af denne sag. Aldrig har jeg oplevet noget lignende. Da jeg i min mail korrespondance giver udtryk for, at jeg syntes deres kundeservice virkelig ikke er god, får jeg besked på at min tålmodighed & tolerance da heller ikke er særlig høj.
Så COME ON – ESL er det virkelig det I kalder for GOD kundeservice.
Har kopieret dette fra forbrugerrådets hjemmeside : En afhjælpning må ikke forringe varens værdi. En reparation skal fx være udført, så man ikke kan se, at varen er repareret

Dette er et svar til Dårlig kundeservice

af anno (10-10-2015 kl. 08:07)

Svar til dette indlæg

Helt ærligt .... Ilse 10-10-15
kl. 09:32

Spread the word Jette 10-10-15
kl. 08:28

Klag til Forbrugerrådet Karin 10-10-15
kl. 08:21

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook