Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

anno

10-10-2015 kl. 08:07

Set af 1314

Dårlig kundeservice

Vil gerne dele min erfaring med Ej sikke lej med jer.
D 8/9-2015 kontakter jeg ESL via email , min flyverdragt er gået op i sømmen ved reflekserne på det ene ben. Vi snakker om en flyverdragt som er brugt max 15-20 gange, og ser ud som ny. Der er stadigvæk reklamation på dragten.
Jeg får hurtigt svar retur og vores kommunikation er i gang. En kommunikation der hurtigt bliver temmelig rodet, da der bliver spurgt til oplysninger, jeg har svaret på i de første mails. De ting jeg spørger til bliver der ikke svaret retur på. Jeg må også et par gange rykke efter svar.
Jeg sender et billeder af fejlen i mail og vi aftaler, at jeg skal sende dragten ind, hvilket jeg gør. Jeg bliver lovet en ny dragt flere gange, bliver spurgt om jeg ønsker en dragt i en anden farve, hvilket jeg takker nej til ( da jeg ikke får min dreng i denne farve ) igen bliver jeg lovet der bliver sendt en dragt til mig. Men nu skal min dragt til syerske, hvilket er fint med mig ( så længe det bliver lavet holdbart ) Da dragten er lavet bliver den sendt retur til mig 
Men men da jeg modtager dragten ser jeg, at det virkelig ikke er lavet særligt pænt. Et er, at selv syningerne virkelig er grimme, så har syersken valgt at løse fejlen ved at sy igennem foret . Så yderstoffet & inderforet nu er syet sammen. Det vil sige, at foret ikke længere falder ordenligt inden i dragten, samt at vandtætheden er forringet.

Svar til dette indlæg

Der er kun en vej Hans-2 11-10-15
kl. 00:09

Hm Ano 10-10-15
kl. 22:47

Personligt... Mutti 10-10-15
kl. 18:57

2 anno 10-10-15
kl. 08:09

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook