Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om planlagt kejsersnit, fosterstilling og gode råd mod kvalme i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Ung mor

LeAn

03-04-2014 kl. 15:09
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 898

Jeg har prøvet at blive gravid tidligt

i forholdet - og den del er nok den samme uanset alder, så du får lige lidt erfaringer fra en alt andet end ung mor :-)

Vi har klaret os igennem fordi vi har været gode til at udnytte alle muligheder for lidt voksen tid. Det er fx at spise et hyggeligt måltid efter børnene er lagt i seng - at putte i sofaen, at kysse ved rødt lys når vi er ude at køre ;-) , huske at give hinanden et kys flere gange i løbet af dagen - altså lidt nærhed ved enhver given lejlighed.

Det er også nødvendigt at lære at acceptere at et barn fylder - også selvom det er et nemt barn.

Og så skal din kæreste, når du om lang tid er på barsel, sørge for at sætte forventningerne til rengøring mm på et passende niveau og huske, at selvom han går på arbejde eller studerer og du går hjemme - så skal han altså give en hånd med med det praktiske.

Mine forældre var meget unge, da de fik mig - 18 og 21 - og de er stadig sammen her mange år efter. Jeg tror, de har kunnet få det til at fungere, fordi de har givet hinanden plads også til at være sig selv. Fx har min mor taget en uddannelse som voksen - og der var min far i periode alene hjemme med min ældste lillesøster og mig. Min far har så fået mulighed for at gøre andre ting. Der har sikkert været problemer undervejs, men de har formået at løse dem - sikkert fordi de elsker hinanden og vil deres ægteskab.

Jeg håber, du kan bruge mit svar selvom jeg kunne være din mor :D

Mange hilsner,
Lene

Dette er et svar til Hjælp til parforhold og gode råd?

af frejaw (12-11-2012 kl. 10:35)

Svar til dette indlæg
Det er rigtig sødt af dig at svare Nansen 03-04-14
kl. 23:54

Ung mor

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2018

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook