Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Ung mor

frejaw

12-11-2012 kl. 10:35
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 1441

Hjælp til parforhold og gode råd?

Jeg fandt sidste vinter en ung mand, som jeg er 100% sikker på, at jeg har lyst til at dele mit liv med ligemeget hvad vi nu skulle gå i møde.

I sidste måned blev jeg gravid (er 6+3 nu), og vi har valgt at beholde barnet efter nøje overvejelser og indbyrdes samtaler. Nu begynder jeg så at spekulere, for da jeg kun er 20 (han er 21) og hele parforholdet er meget nyt, så tænker jeg på, om der er nogen der kan komme med lidt guldkorn eller tips og tricks, til at bibeholde nærheden og gnisten i forholdet, så vi ikke falder fra hinanden i stress og forelskelse i barnet? Jeg ved, at en tendens er, at glemme manden når barnet kommer, og det har jeg ikke lyst til, da jeg mener at det er noget vi gør sammen.

Gode tips og tricks til en ung mor er generelt noget der modtages med kyshånd.

Freja

Svar til dette indlæg
Jeg har prøvet at blive gravid tidligt LeAn 03-04-14
kl. 15:09

Ung mor

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook