Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Katja

25-10-2012 kl. 10:41

Set af 1222

Jeg kan godt forstå dig

Meget af det du skriver minder om min mand- dig vil han gerne ud med mig og have børnene passet. han er bare ikke så god til at tage initiativ til det.

I vores forhold er det mig, der tager initiativ til stort set alle "udgående" aktiviteter: vennebesøg, rejser, weekender uden børn, restaurantbesøg, biograf, teater m.v. Jeg synes det kan være så irriterende, men på den anden side, så kan jeg så også bestemme, hvor vi skla rejse hen, hvilken restaurant vi skal spise på osv (hvis nu man skal se positivt på det).

Vi lavede faktisk på et tidspunkt en aftale om at vi skulle skiftes til at arrangere noget uden børn hver anden måned, fordi jeg var så træt af at det altid var mig, og det fungerer faktisk nogenlunde. Jeg skla være lidt efter ham med det i perioder, men han er helt klart kommet mere på banen efter det...

Det er ikke nemt at være i et langvarigt forhold. Det er hårdt arbejde, og når den ene er meget social, udadvendt og eventyrlyst og den anden er stille, rolig og har brug for at gå og sysle med sine ting der hjemme, så kan det være svært at forene...

Jeg tror du bliver nødt til at acceptere, at du er den aktive og derfor må du arrangere hvis I skal ud sammen. Og jeg må indrømme, at jeg har bestilt flere ferier uden min mand har været 100% med på den. han kan godt blive sur i starten, men når så vi er afsted, så siger han næsten altid: "hvor var det bare godt du rig initiativ til det"...For de fleste kan jo godt lide at være på ferie, når først de er afsted...

Jeg tror du selv komme ind i kampen og lave nogle ting uden ham og med ham.
Held og lykke.

Dette er et svar til Vi er kørt fast...

af Træt (22-10-2012 kl. 10:08)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook