Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Træt

22-10-2012 kl. 10:08

Set af 1397

Vi er kørt fast...

Hmm, efter endnu en uges ferie (efterårsferie) med vores 3 små børn, er jeg igen træt af det hele.
Problemet er at jeg er meget eventyrlysten, og keder mig hurtigt. Min mand er meget stille og ikke særlig social. Kan godt lide at ordne praktiske ting i sine ferier, dyrke sport og være sammen med familie.
Jeg vil gerne opleve noget, se Danmark, udlandet osv.
Han synes ikke vi har råd til de ting han gerne vil, og ja vi har ikke særlig mange penge - men de ting han går op i er der altd råd til såsom cykel, motorcykel, film, spil, mobil o.lign.

Synes bare de sidste mange ferier har været en øjenåbner for mig. Jeg er kørt helt fast og orker ikke at tage initiativ til at foretage mig noget sjovt, for manden synes ALTID at det er en dyr idé.

Vi har billetter liggende til biffen, og sagde til ham, at jeg ville gerne hvis han kunne sørge for at få børnene passet af noget af hans familie, så vi kunne tage ud og more os lidt sammen. Ikke engang det, har han kunnet formå...

Nu er ferien slut - og vi har ikke lavet andet end rengøring, vasketøj, arbejde lidt ved siden af, og børn børn børn...

Hvad fanden stiller man op, når man kun er 30 og føler sig som en 50-årig kvinde, fordi man er træt i sit hovede over ens mand?
Der er ingen tvivl om at han elsker mig og vores liv sammen, men jeg røvkeder mig og overvejer om jeg skal flytte for mig selv...

Arrrrgh :o((

Svar til dette indlæg

Jeg kan godt forstå dig Katja 25-10-12
kl. 10:41

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook