Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Stedbørn

gitte

16-04-2012 kl. 13:04
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 738

jeg er dyyybt rystet

jeg ved godt det her er et meget gl indlæg !! men jeg er dybt rystet over at et voksen menneske kan omtale og skrive sådan om to børn der tydeligvis må have det rigtig hårdt !!! de har en biologisk mor som de nærmest ikke har kontakt med. En far der overhovedet ikke er sin opgave voksen og en ondskabsfuld kvinde som er gift med deres far !!!! FØJ
Har du overvejet at din eksmand måske får eller han en kæreste som tænker det samme om dit delebarn !!!
Og selvfølgelig synes du at dine børn er søde, skønne og sikkert også kønne, påtrods af de måske ikke er nogen af tingene... Andet vil være unaturligt.

Børn er uskyldige og de kan overhovedet ikke gøre for at deres forældre er gået fra hianden !! De kan heller ikke gøre for at de har en far og en mor som aldrig burde have fået dem fordi de tror at børn er noget man bare flytter rundt på !!!

Jeg håber virkelig at din mand viser han er en ordenlig far og får fortalt dig at selvfølgelig skal hans børn også være der !!!
Og hvis børnene ikke vil høre på hvad du siger og ikke opfører sig ordenligt så er der nok en grund !!!
En af grundene er nok de overhovedet ikke føler sig elsket....

Slut fra mig

Dette er et svar til Fordi

af Stedmor (09-07-2011 kl. 08:16)

Stedbørn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + bogen Skal vi lege? Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook