Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Stedbørn

Stedmor

09-07-2011 kl. 08:16
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 881

Fordi

deres mor er en meget lukkende person, men jeg har mødt hende et par gange nu, og det ser ud som om det går meget bedre med hende, men drengene vil ikke bo hos hende. Det er jo problemet, hvis nu de skal flytte tilbage til deres mor, hvad vil der ske?
De tager hjem hver 2.weekend (dog har de ikke været hjemme hos mor i en måned), næsten aldrig i ferien, men de skal på ferie i 2 uger fra næste weekend, så jeg glæder mig at få FRED og RO med mine børn (ved godt at det ikke er pænt sagt, men det trænger jeg sgu til !!!) Min mand har lige sagt, at han vil se, hvordan det er, når hans 2 drenge er på ferie i 2 uger, om det går bedre herhjemme, hvis det går bedre, så blir de hos deres mor fremover. Så får vi at se om det passer hvad han mener... Hvis jeg får det godt med mine børn, når de 2 er væk i 2 uger, og de kommer tilbage og alt er ligesom før. Skrider jeg med mine børn, gider bare ikke at leve med problemer resten af livet med de 2 :( Min mand har søgt job som udekørende chauffør, hvilke det betyder at han skal måske sove ude hele ugen, så blir jeg nødt til at sige nej til hans børn, hvis de behandler mig sådan :(

Er led og ked af, de er jo mennesker, som jeg frastøder, det ligner mig ikke, da jeg elsker børn, men de 2 - ja det har jeg ikke kræfter til de 2, jeg vil tage mig af MINE BØRN, jeg fødte dem, så har jeg ansvar for dem!!!

Stedmor... Mor til 2 dejlige drenge og en på vej...

Dette er et svar til Hvordan kan det være..

af Pernille (08-07-2011 kl. 20:36)

Svar til dette indlæg
jeg er dyyybt rystet gitte 16-04-12
kl. 13:04

Stedbørn

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook