Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

ANO5

14-02-2012 kl. 14:03

Set af 1427

del 2.....

men aldrig som slemt, som det er nu. Kan slet ikke overskue situationen, ved ikke for jeg skal starte.... Har bedt ham prøve at kontakte et par ejendomsmæglere, så vi kan finde ud af salget af vores hus, men det har han bestemt ikke travlt med. Han skal både male og lave alverdens ting på huset, før det kan sættes til salg. Ved også, at det bliver mig, der skal kontakte ejendomsmæglere og andre, det gider han slet ikke tage sig af. Bliver trist, når jeg tænker på, at jeg giftede mig med den mand, som jeg troede, jeg skulle leve sammen med fremover, og det gjorde jeg i medgang og modgang. Troede faktisk han elskede mig og vil støtte mig, når der var modgang, som jeg ville med ham, men hvor kan man bare tage fejl. Børnene kan allerede mærke den trykkende stemning i huset og har spurgt mig, om vi skal skilles. Har svaret dem lidt undvigende, da jeg synes, jeg vil vente lidt, til jeg ved, hvor vi skal bo osv. Det bliver hårdt at være alene med 5 børn, men hårdere at være sammen med min mand, der ikke har kærligheden til mig mere. Ved slet ikke, hvad jeg gør økonomisk, jeg er totalt splittet og kan kun græde og græde lige nu. I aftes måtte jeg simpelthen forfalde huset i et par timer, hvor jeg bare kørte rundt og rundt, holdt ind til siden og græd og kørte videre. Børnene var vildt bekymrede, da jeg kom hjem, mens min mand næsten ikke lagde mærke til mig. Vælger muligvis en abort, da jeg ikke er sikker på, at jeg kan klare at være alene med 6 børn, men så gør jeg det for, at det ikke skal gå ud over mine børn og ikke for hans skyld. Vi er færdige med hinanden efter denne tur...

Dette er et svar til Er så trist......

af ANO5 (14-02-2012 kl. 13:48)

Svar til dette indlæg

Tak for jeres svar..... ANO5 17-02-12
kl. 09:12

Stakkels dig! Iben 15-02-12
kl. 09:54

Det gør mig virkelig ondt! Kirser 14-02-12
kl. 23:13

hvilken røv af en mand. Ditte Marie 14-02-12
kl. 22:45

Kære du xxx 14-02-12
kl. 17:15

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook