Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

ANO5

14-02-2012 kl. 13:48

Set af 1368

Er så trist......

Som opfølgning på mit indlæg længere nede, hvor jeg fortalte om, at jeg uventet var blevet gravid med vores 6. barn, som min mand under ingen omstændigheder vil have, ja, så er vi nået dertil, hvor vi ikke kan blive enige, og vi nu går fra hinanden. Har haft en snak med min mand, men uanset hvordan jeg har argumenteret for det, vil han bare ikke have flere børn. Og han vil have, at jeg skal få en abort. Det kan jeg bare ikke, mit hjerte græder, og jeg kan slet ikke bære tanken om det. Har sagt til ham, at det vil få mig til at gå ned. Til det sagde han blot, at så ville han da støtte mig, når jeg nu havde fået aborten, men såfremt jeg beholdte barnet, ville han gå fra mig. Det vil sige, at jeg intet har at skulle have sagt. Han bestemmer, at jeg kan få en abort, som jeg ikke ønsker, eller jeg kan beholde barnet, og han skrider. Så der er jo ingen alternativer for mig, det er hans vilje begge dele. Er nu kommet så langt, at jeg ikke kan klare det mere. Har meddelt ham, at jeg muligvis beholder barnet, da jeg ved en abort altid vil bebrejde ham, at han tvang mig til det. Samtidig har jeg sagt, at vores forhold er slut, og at jeg gerne vil skilles. Hans eneste kommentar var "nå, men så bliver det jo sådan". Vi har vinterferie sammen i denne uge, men han nægter simpelthen at flytte op til hans far et par dage (der i øvrigt er på ferie de næste 14 dage), så jeg kan få lidt tid alene her i huset med børnene. Har sagt, at jeg har rigtigt svært ved at være i huset med ham, men han nægter at flytte, før huset er solgt. Det er ikke første gang, vi har været tæt på et brud.....

Svar til dette indlæg

del 2..... ANO5 14-02-12
kl. 14:03

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook