Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Naja

27-01-2012 kl. 19:36

Set af 886

svær debat2

Fortsat...

Hvad angår argumentet at det ikke altid skal være dem der tjener mest der skal straffes, så er jeg måske ret rød... Jeg ender (om x år) med at være sygeplejerske. Det er sgu ikke det mest indbringende job og jeg kommer trods alt til at tørre adskillige folks røv i årenes løb!! ;) Men jeg har aldrig skænket min slutløn en tanke; jeg har valgt et fag der interesserer mig - og en profession der for helvede altid vil være brug for!!!
Og så er jeg da bare glad for at bo i et land, hvor man vælger profession ud fra hvad der interessere en, frem for hvad ens løn kommer til at være. Men det kan da også kun være sådan, når folkene der tjener mest, giver mere til vores fælles velfærd!

Nå, mit måske lidt rodede input ;)

Naja 4+4

Dette er et svar til Svær debat...

af Naja (27-01-2012 kl. 19:35)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook