Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Ufrivillig abort

Julie

24-01-2012 kl. 12:13
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 753

13 graviditeter og to dejlige drenge 2.

Han havde naglestrengen 2 gange rundt om halsen, så jordmoderen skulle lige tage den væk inden jeg fik ham op på min mave.
Jeg kan huske at jeg tænkte, "Nå, så døde han også fra mig"
Jeg spurgte min mand om han var død, og jordmoderen så underligt på mig og sagde" kan du ikke høre at han skriger?", men det kunne jeg ikke. Jeg var så bange igennem hele min graviditet, og havde prøvet at forberede mig selv på at han nok døde undervejs, så det var måske en måde at beskytte mig selv på. Da jeg fik ham op på maven, kiggede han på mig, og jeg på ham. Jeg følte han så med sine dybe blå smukke øjne, helt ind i min sjæl. Jeg kunne kun tage mine øjne fra hans et kort øjeblik for at se på min mand, hvis tåre bare trillede ned af kinderne. Jeg vill aldrig glemme dette øjeblik.
Vi tog hjem en time efter. Jeg ville bare hjem og se og holde om vores dreng. Jeg sov ikke i flere dage, jeg sad og så på ham sove. Efter 4 mdr blev jeg gravid igen, men aborterede. Da vores dreng var 9 mdr. blev jeg atter gravid og kom igen i immunglobelinbh. på Riget. Graviditeten forløb fint og præsis 1½ år og 1 dag efter min søn kom til verden, så endnu en smuk og dejlig dreng dagens lys. Efterfølgende har jeg aborteret en enkelt gang, og vi er nu enige om at vi ikke skal have flere. Jeg håber min historie vil give håb til jer som selv står i den meget svære situation ikke at kunne holde på et foster. Det har været nogle meget hårde år med frygt, smerte,håb, skuffelse og massere af tåre. Husk at få en henvisning til Riget igennem din egen lære, hvis du har haft 4 aborter eller derover.
Held og Lykke.

Dette er et svar til 13 graviditeter og to dejlige drenge 1.

af Julie (24-01-2012 kl. 11:44)

Ufrivillig abort

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook