Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Ufrivillig abort

Julie

24-01-2012 kl. 11:44
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 792

13 graviditeter og to dejlige drenge 1.

Hej med jer.
Jeg vil fortælle jer om min historie, og håbe på at det vil give jer tro og mod på, aldrig at give op. Jeg er 33 og mor til to drenge på 3 og 4 år. Jeg føler mig som verdens heldigste og lykkeligste kvinde.
Jeg havde aldrig have troet at jeg ville få problemer med at få børn. Ingen i min familie har haft problemer, og jeg har altid vidst at jeg skulle være mor og gerne til tre børn. Så let blev det bare ikke. Jeg blev gravid i første forsøg, og min mand og jeg var så glade og spændte. I 10. uge begyndte jeg at bløde og jeg kom til scanning på hospitalet. Fosteret var dødt. Vi var knuste. 2 mdr. efter var jeg gravid igen, og i 7. uge begyndte jeg at bløde. Det var ubæreligt. Det samme skete 2 gange efterfølgende. Mit håb var forsvundet og jeg var bange hver gang jeg skulle på wc, for tænk hvis der var blod. Jeg blev henvist til Ole Bjarne Christiansen på Rigshospitalet.( Alle kan blive henvist uanset hvor du bor i landet, hvis du har haft 4 aborter) Der var 10 mdrs ventetid, og i den tid prøvede vi udredning på hospitalet, privathospital i Hellerup hvor jeg fik hormontilskud, men hver gang aborterede jeg. Endelig kom jeg til på Riget, og jeg fik tager en masse prøver. Jeg blev sat i behandling med immunglobelin efter min 9. abort og denne gang lykkes det. Jeg kan huske da jeg så det lille fosters hjerte slå. Jeg troede aldrig at jeg skulle stoppe med at græde. Hver uge så vi hvordan det lille foster, blev til et lille menneske og dagen hvor jeg skulle føde kom. 32 timer fra vandet var gået, gik der før vores lille dreng kom ud. Fortsættes.....

Svar til dette indlæg
13 graviditeter og to dejlige drenge 2. Julie 24-01-12
kl. 12:13

Ufrivillig abort

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook