Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  DIT BARN - GRATIS MAGASIN TIL DIG

Læs den nye udgave af magasinet DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger! Læs det gratis her

LUR

13-01-2012 kl. 11:34

Set af 628

Hmm

Altså utroskab er ALDRIG iorden, medmindre der er "aftalt"! Jeg har været udsat for det i begge mine foregående forhold, og det er så ødelæggende for den det går udover. Jeg selv har brugt tusindevis af kroner hos en psykolog, for at få hjælp til at komme over det, og se at det ikke handlede om at jeg ikke var god nok - har din mand fortjent det??

Jeg synes på ingen måder du skal gøre mere ud af din flirt med din kollega, medmindre du er klar til at tage konsekvensen af det. Vi er alle mennesker og kan alle blive betaget af et andet menneske uden der er ondt gjort i det, men der er meget langt fra en "uskyldig" flirt til at risikere sit ægteskab og ryste det verdensbillede vores børn har.

Det lyder til du har en rigtig skøn mand derhjemme - har du forsøgt at tale med ham om at du har lidt problemer i forhold til hans manglende nærvær? Mange gange kan man komme langt med at tale og det kan endda være det kan åbne hans øjne for dig så meget, at din kollega pludselig slet ikke virker interessant (man har lov at håbe).

Jeg håber du finder en løsning uden for høje omkostninger :)

God weekend!

Dette er et svar til Hjælp mig lige lidt (2)

af Anne (13-01-2012 kl. 11:00)

Tilbage til oversigten

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + bogen Skal vi lege? + knitrebogen Gården. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2020

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook