Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Anne

13-01-2012 kl. 11:00

Set af 1297

Hjælp mig lige lidt (2)

den opmærksomhed, som jeg har brug for på den måde, som jeg har brug for det.
min kollega kan se på mig på en måde, som min mand aldrig har set på mig...han kan få mig til at føle mig utrolig sexet, smuk og noget helt specielt - blot ved den måde han ser på mig, og han kan kigge mig ind i øjnene i lang tid.
min mand er meget genert, han er ikke meget for langvarig øjenkontakt og bliver utilpas, hvis jeg "stirrer" ham ind i øjnene, han er heller ikke meget til forførelse og den slags, men han er en god mand, han er helt klart det sikre valg. jeg er næsten sikker på jeg har en ven , en mand og et partnerskab for livet, men er det ok at jeg også har brug for opmærksomed fra andre mænd? og er det ok, hvis jeg kommer til at falde i?

er jeg bare totalt forkælet, eller er der andre, der kan genkende min situation??? jeg ved jo godt, at det ikke er et stort problem, i forhold til, hvad andre kan have af problemer i deres forhold. men det fylder meget for mig og jeg tænker virkelig meget over det hver dag...

Dette er et svar til Hjælp mig lige lidt

af Anne (13-01-2012 kl. 10:59)

Svar til dette indlæg

Forkælet? Nej, men ... Annemarie Olsen 13-01-12
kl. 17:52

Hmm LUR 13-01-12
kl. 11:34

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook