Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Charl8

08-01-2012 kl. 13:59

Set af 1273

Jeg synes godt nok også det er svært....

Og har også den holdning, at man ikke burde få penge for at få børn, men på den anden side er de jo rare nok at have. Specielt lige pt, hvor jeg går på dagpenge, snart barselsdagpenge.

Et eller andet sted, burde man bare sige at man hævede skatten med 1-2 % og så er alle med til at betale, men ved godt at så er der også nogen der brokker sig, fordi vi allerede betaler så meget. Men så mærker man det bare ikke så meget, som ved at ramme en bestemt gruppe.

Min nabo på 71, brokker sig over at man ikke vil røre ved pensionisterne, og som hun siger, så vil hun også være med til at betale til at der kommer plus på kontoen igen, men får ikke lov. Så tror lige meget hvad der bliver gjort, så er der nogen der ikke er tilfredse.

Men synes helt sikkert også det er vildt at vi får så mange børnepenge, som vi gør. Her hjemme genbruger vi tøj. Selvfølgelig får nr 2 pige også noget nyt engang i mellem, men hun er kun 4 og er stadig stolt af at arve noget af storsøsters tøj, så sålænge hun har det sådan, så vil jeg ikke ændre på det. Vi arver også cykler til ungerne, og de er lige glade om det er brugt eller ej, det er bare fedt at få noget som man ikke har haft før.... og de mangler bestemt ikke noget mine børn.

Og vi køre selv til Italien om sommeren med campingvogn, for så kan vi holde 3 uges ferie i sommerferien for 5 mennesker (gjorde i sommers) for 20000 kr. Ved godt at så har vi også købt en campingvogn, men det er sku billigt og kan anbefales :o)

Kh Charlotte 34+1, Katrine aug04, Nikoline sep07 og Mathias nov08

Dette er et svar til Jeg

af ls (08-01-2012 kl. 13:36)

Svar til dette indlæg

Helt off topic - Kirser 08-01-12
kl. 19:55

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook