Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Miamaja2

01-12-2011 kl. 22:34

Set af 2369

Det er ikke for at være nedladende

Men har du ikke en mand? Jeg undrer mig bare tit over det der med søvnen. Altså så kan den ene vel stå op tidligt i weekenden med den lille og så kan den anden til gengæld tage bebs mens den der har været oppe, sover lur? Eller er jeg naiv, det kan da godt være. Det har bare altid fungeret for os. Da min kæreste er a-menneske, så har jeg kunnet sove og så gik han ind og tog en lur om eftermiddagen.

Jeg synes også, at der er en tendens til at mor har ansvar for alt hente-bringe, fordi 'fars' job er vigtigere. Vi har altid delt hente bringe 50/50, men ja, selvfølgelig får man mindre tid til sig selv, men jeg forventede nok at det store chok er at gå fra nul til 1 barn....

Men jeg er nok nødt til at være naiv, da jeg er gravid med nr. 2 :-)

Dette er et svar til Hmm har du fået nummer 2?

af lief (20-07-2011 kl. 15:33)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook