Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Anita

04-11-2011 kl. 11:19

Set af 1346

Hjælp til mig

Hej, Jeg er mor til en dreng som har autisme.

Lige nu synes jeg det er rigtigt hårdt, og har meget brug for at få vendt alle tankerne. Jeg oplever lidt at andre ikke forstår hvilke udfordringer vi står med herhjemme, og derfor tit får sagt ting der rammer hårdt selvom det sikkert ikke var men sådan.
eksempelvis kan de sige "Det kender jeg godt, sådan har mit barn også gjort, det går snart over" Men det gør det bare ikke.

Eller de kigger skævt til mig når vi er ude, og min dreng gør ting som er underlige for hans alder, eller virker uopdragen og jeg ikke reagere som de måske ville have gjort, men jeg ved at en "almindelig reaktion" med sikkerhed ville optrappe situationen.

Kender i andre det, og hvordan takler i det?

Er der nogle herinde der kender til et sted hvor man som forældre kan få hjælp uden at det koster en bondegård.
Jeg kunne sikkert have godt af at tale med en psykolog men har desværre ikke økonomi til det.

Anita

Svar til dette indlæg

et enkelt råd Bananne 15-12-11
kl. 23:18

Hejsa! Tarok;o) 04-11-11
kl. 14:41

Lidt råd Lise 04-11-11
kl. 11:45

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook