Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
GRATIS! LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om vægttab under graviditeten, akupunktur som igangsætning og stjernebabyer på vej i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Graviditet og diabetes

Babynr.3

31-10-2011 kl. 13:53
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 711

Sikken noget L***

Nu har jeg fået at vide, at jeg har graviditetsukkersyge efter sukkerbelastning for en uge siden. Så venter jeg sgu på et brev fra sygehuset om kontrol og evt. starte med insulin igen som fra sidste graviditet. Der sker ikke en skid fra dem, blodsukker ligger ofte 8 om morgenen og 15-18 om aftenen. Jeg har virkeligt det dårligt hverdag - tisser og drikker heletiden, har den klamme smag i munden, kroppen blir meget uroligt, at jeg kan ikke bare sidde og slappe af, som jeg skal gøre pga kort livmoderhals og kraftige bækkenløsning...

Jeg skal på sygehuset idag pga kontrol i livmoderhalsen, så spurgte jeg om en tid til diabetes kontrol - desværre er jeg ikke i deres system - hvad fanden??? Nu har jeg lige ringet til min egen læge og fået en tid imorgen tirsdag og forhøre, hvad skal der nu gøres? Kan bare ikke klare med høje blodsukker... Jeg vil altså have insulin igen for at få bedre blodsukker igen...

Det kan da ikke være rigtigt, at det tager tid der her...

Hader når blodsukker er for højt, at jeg blir rastløs i kroppen og tisser og drikker heletiden...

er bs på 8 om morgenen og 15-18 om aftenen ikke alt for højt??? Specielt nu jeg er gravid???

30+5

Svar til dette indlæg
Jo, det er for meget... LeAn 31-10-11
kl. 14:18

Graviditet og diabetes

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + farverig blomst fra Lamaze + sangbog med 52 sange og aktiviteter. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2017

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook