Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Joan

29-10-2011 kl. 10:19

Set af 866

Kære Hans 2 FORTSAT

stamper i gulver, bider sig i håndleddet, river hår ud, slår sig selv på hovedet og med flad hånd i ansigtet, niver sig, hvor hun kan få fat.
Dette gør at Katrines dagsform skal vurderes nøje, inden der planlægges noget som helst for dagen. Vi bliver naturligvis nødt til at tage bus/ tog, når vi skal på længere ture til fx hospitalsbesøg- ikke alle hospitaler, som Katrine kommer på, ligger i gå afstand.
Vi har søgt tandemen i juli 2010, men den ansøgning fik handicapcenteret smidt væk, dette opdagede jeg i slutningen af august, og fik heldigvis anceniteten(staves?) med. Vi fik afslag i foråret, ankede pr. omgående, modtog et latterligt ynkebrev at de jo havde så travlt på handicenteret, men en afgørelse ville forligge indenfor 4 uger- dette brev er dateret i august, og vi har stadig ikke hørt noget!
Vores datter skal ikke ringerestilles end andre danske børn, så jeg VIL have den tandem til hende- og så er det jeg får det som moderen med pigen med skoene- jeg bliver så trodsig og meget provokeret af den langsommelige sagsbehandlingsfrist, mere eller mindre arrogante svar, både pr. tlf. og brev, og deres latterlige og tåbelige undskyldninger og begrundelser, som er truffet af af totalidioter, som ikke har begreb om de lægefaglige beviser, som er vedlagt. Jeg har brugt TIMER på at finde kasteskyts mod dem. Forestil dig at jeg fik min vilje hver gang jeg søgte noget, Katrine har behov for- så havde jeg måske endda overskud til at gå på arbejde?
Nej, Hans, vi bliver ikke enige, men nu har du fået et indblik i hverdagen hos familierne m handicappede børn.

Mvh. Joan :o)

Dette er et svar til Kære Hans 2 FORTSAT

af Joan (29-10-2011 kl. 10:08)

Svar til dette indlæg

ingen betaling her Hans-2 29-10-11
kl. 21:29

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook