Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Joan

29-10-2011 kl. 10:08

Set af 864

Kære Hans 2 FORTSAT

Hun får medicin for at stoppe den alt for tidlige pubertet, som er begyndt pga en cyste på basis af kraniet. Cysten blev fjernet 2 uger inden hendes 1 års fødselsdag. Cysten har dog provokeret hypofysen til at producere kvindeligt kønshormon, hvilket har forårsaget den for tidlige pubertet. Katrines behandlende læge på RH har skrevet en lang medicinsk udredning, som er vedlagt vores anke efter vi fik afslag på dækning af hendes medicinudgifter. Afslag igen, og nu ligger sagen hos Det sociale nævn. Vi betaler fortsat medicinen, der gives som injektion hver 12. uge, selv. Sidste linje i § 41 i lov om social service- læs den! Vi søgte i marts 2010- og der forligger endnu ikke en endelig afgørelse. Hvorfor fanden skal det være så vanskeligt? Disse vanskeligheder har forældre med alm. normale børn ikke- vi har både det ekstraarbejde med børnene, men skal sgu også slås for de ting, som vi har ret til!

Katrine er hhv blind stærkt svagtsynet- og både du og jeg er 100% klar over at barnet aldrig kommer ud at cykle alene. Vi søgte derfor en tandem (med egenbetaling på et beløb svarende til hvad en ny barnecykel koster) så vi kan komme rundt uden at skulle med de offentlige transportmidler, som kan være en udfordring for Katrine og dermed os- hun er autist og udviklingshæmmet og har behov for at ALT er som det plejer, selv lydene i tog, bus og Metro skal være som de er, og jeg kan garantere dig for at det er Helvede på jord, hvis fx dørene ikke opfører sig som de skal- eller at damen i højttaleren ikke nævner staioner/ stoppesteder. Hun skriger og græder, FORTSÆTTES

Dette er et svar til Kære Hans 2 Fortsat....

af Joan (29-10-2011 kl. 09:55)

Svar til dette indlæg

Kære Hans 2 FORTSAT Joan 29-10-11
kl. 10:19

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook