Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Drukmaasen1983

13-09-2011 kl. 10:11

Set af 1866

Her var det nissepigerne i marts mdr 2

glædede varede lige indtil puttetid hvor de igen spurgte efter dem, men jeg havde været så smart at smide sutterne ud mens de var i pasning så jeg ikke kunne falde tilbage da jeg var lidt bange for det.

De 3 første dage var værest men det var nu alligevel ikke så hårdt at holde fast trods at det var deres elskede sutter.

Når jeg tænker tilbage på den lille historie så er det med et lille grin på for hvad dælen laver nissepigerne i marts måned men det virkede jo :-)

held & lykke med projekt suttestop.

Mine to sidste børn har nægtet at bruge sut (grundet amning tænker jeg) men det er jeg da kun glad for, så slipper jeg for den kamp men savner da sutten nogle gange som trøst, de er nu 2,5år og 7,5mdr :-)

Knus Lene

Dette er et svar til Her var det nissepigerne i marts mdr 1

af Drukmaasen1983 (13-09-2011 kl. 10:07)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook