Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Drukmaasen1983

13-09-2011 kl. 10:07

Set af 2043

Her var det nissepigerne i marts mdr 1

Hej.

Jeg har 2 børn som har brugt sut og 2 der ikke har.

De 2 store piger var glade for deres sutter og de var faktisk henholdvis 2år og knap 4år da de kom af med deres i marts 2008.

Jeg skrev den gang gang slag i slag hvordan det gik og hvad de og jeg sagde (var alene med dem) hold op det er sjov læsning MEN:

Den store dag kom : 2 marts 2008
Pigerne var lidt umulige og de gad ikke samle nogle ting op de lige havde smidt pga de var sure over at de ikke måtte få et eller andet, jeg beder dem gentagende gange hjælpe mig men de nægter pure at gøre det, jeg siger at det er fint så gør jeg det selv men så smider jeg ALLE sutterne ud, "jajaaa vi er bare ligeglade!!) nød det fra værelset, jeg var sådan lidt skal jeg virkelig gøre det eller skal jeg bare lade som om, det var jo alle tiders chance og jeg havde længe tænkt over det.

Som sagt så gjort, jeg samlede alle sutterne sammen og glemte dem, da vi nåede sengetøj ville de naturligvis gerne have deres sut men jeg forklarede at dem havde jeg givet til nissepigerne som ikke havde en sut og de blev rigtig glade og de lovede at imorgen når de kom hjem stod der en fiiin gave til dem som tak for sutterne.

Der var lidt skrig/beklagelser i løbet af natten men jeg tænkte jeg er nød til at holde fast uanset om jeg ikke får sovet så jeg var stædig.

Dagen efter gik jeg på nettet og fandt den bedste gave til dem EN FINGER LÆNESTOL der kan dreje og i læder, så sendte mine forældre til den butik i viborg for at hente to stk og da pigerne kom hjem havde nissepigerne da lige var forbi - nøj der var glæde MEN ------->

Dette er et svar til Ideer til hvordan sutten droppes!?

af lillebitte (03-09-2010 kl. 19:58)

Svar til dette indlæg

pIIudycJSJcJE AKUrlZBZvcS 03-03-12
kl. 01:04

Her var det nissepigerne i marts mdr 2 Drukmaasen1983 13-09-11
kl. 10:11

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook