Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

cecilie

08-08-2011 kl. 20:45

Set af 350

hej

Hej Lillebitte

Undskyld jeg først svarer nu, men jeg har været lidt optaget af at holde sommerferie ;) Men nu er vejret jo vendt, så er der tid til at sidde og nørde lidt.

Jeg startede med at omlægge min kost i februar måned, da vi netop havde været igennem tredje inseminationsforsøg uden gevinst.
Det var der jeg lånte bogen ”Spis dig gravid”, men sidenhen har jeg også været tilknyttet den diætist der er hos min gynækolog. For resten så er jeg 33 år :)

Jeg er ret heldig hvad angår mad på arbejdet, for der er buffet hver eneste dag, og da vi flest kvinder er der meget salat og grønt at vælge imellem.

Brødet troede jeg ville være det værste at undvære, men faktisk har det slet ikke været så slemt og det jo tilladt at spise rugbrød.
Har forsøgt mig lidt med at bage PCO-venligt boller og det var faktisk ok og mine børn spiste dem endda uden brok. Bollerne bliver bare lidt mere flade end normalvis!
Så er der også fiberkiksene som jeg har kastet min kærlighed over, dem spiser jeg for det meste til morgenmad med pålæg. Wasa lave også fiber plus knækbrød, som er ganske gode !

Det har ikke været så svært at tilpasse det ind i familien – vi spiser faktisk næsten det samme. De fleste fødevarer er bare blevet
erstattet med en grovere udgave. Faktisk så synes vi alle at fuldkornsspaghetti smager meget bedre end den almindelige, så man kan jo overraskes undervejs.

forsættes.

Dette er et svar til Hold da op - og stort

af lillebitte (03-08-2011 kl. 21:25)

Svar til dette indlæg

2 cecilie 08-08-11
kl. 20:53

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook