Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

LeAn

24-05-2011 kl. 09:29

Set af 1167

2

Jeg synes ikke, det er noget at skamme sig over - men det er så tabu-belagt, at det kan være svært at lade være. Det ville nok være lettere, hvis der var mere åbenhed omkring det. Der er ikke ret mange, der ved at jeg fik en abort sidste år - min mand og mine forældre samt en veninde og min daværende leder. Sidstnævnte fordi hun er et helt fantastisk menneske, der har min absolutte tillid + hun så havde lettere ved at forstå at jeg var lidt svingende i humør osv.

Det er simpelt hen så ærgerligt, at du har sådan en dum læge - der var jeg heldig trods første møde med ny læge. Hun ville godt snakke om tingene og jeg havde en kort snak med hende efterfølgende.

Husk, at hvis du vælger en abort, har du ret til en opfølgningssamtale og det behøver ikke være ved egen læge.

Det er kun dig, der kan træffe beslutningen - og du har lidt tid at løbe på. Så tænk meget over det. Tænk over, hvordan livet bliver, hvis I får et barn mere - og hvordan det bliver, hvis I ikke gør.

Hvis du har brug for at vende det mere, er du velkommen til at maile mig: [email protected] Jeg har selv haft meget glæde af at skrive med en anden undervejs i forløbet - og efterfølgende. Og det kan være godt at dele sine tanker med en udenforstÃ¥ende.

Vil lige tage med, at jeg ikke har fortrudt - det VAR den rigtige beslutning for mig/os. Skruk kan jeg stadig blive - men det går over igen, for jeg ved jo godt, jeg reelt ikke ønsker et barn mere. Og jeg har nok i mine dejlige unger på snart 3, snart 5 og 14.

Mange kram og tanker,
Lene

Dette er et svar til Kære du

af LeAn (24-05-2011 kl. 09:28)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook