Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Cecilie

20-05-2011 kl. 10:59

Set af 1081

I samme båd

Jeg har også haft mange problemer med at blive gravid og har derfor også fornyeligt været i behandling, dog uden held.
Vælger at holde en pause for at omlægge min kost, for at tabe mig så jeg fysisk var i bedre form til en graviditet osv. Er ikke overvægtigt, men har bare de ekstra kg der sidder på maven, hvilket jo også kan være et tegn på forhøjet insulin niveau .
Lånte bogen "spis dig gravid" på biblioteket og så begyndte en større omlægning af mit liv. Synes bogens teoretiske del er god, men den mangler lidt flere fødevarer i deres opslag for den kan bruges 100 %.
Faktisk så blev jeg gravid allerede i den første måned, hvilket ikke lige var planlagt eller forventet! Desværre så aborterede jeg i omkring uge 6, hvilket selvfølgelig var en kæmpe lussing, fordi jeg har været igennem det så mange gange. Har 2 drenge, men har derudover været igennem 6 MA  Så nu skal jeg udredes for at se om jeg selv nedbryder min graviditet end jeg ikke kan blive gravid!! Altså at mit immunforsvar ser graviditeten som en ”sygdom”.
Efter at have sundet mig lidt, så er jeg begyndt at spise KISS kost igen og synes det på flere måde hjælper mig – jeg sover bedre, har større overskud osv. Så det helt klart det der skal til for at jeg fysisk, men så ment og psykisk får det bedre.

Dette er et svar til Så er der alligevel håb forude (2) ;0)))

af Livsglad ;o) (17-05-2011 kl. 12:31)

Svar til dette indlæg

2. Cecilie 20-05-11
kl. 10:59

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook