Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Lejo

28-04-2011 kl. 10:19

Set af 244

Nej, jeg tror også....

du har ret i dét, du skriver.
Ved godt at ægget ikke kan falde ud og alt det der, men når man er i behandling, bliver man temmelig 'tynd-hudet', og så er man villig til at gøre alt.
De første dage passer man på med tunge løft og 'større fysisk anstrengelse mm', netop fordi der er, hvad der bliver anbefalet flere steder. Det er lidt forskelligt, hvor lang tid de forskellige steder fraråder det (fra to til syv dage), og selv om der ikke er videnskabelige beviser for, at man lettere bliver gravid, hvis man ikke dyrker motion - ja, så frarådes det altså alligevel.
Og når man nu er kommet så langt - gennem hormonbehandling, scanninger og ægudtagning og bagefter står med en stor øm mave pga kæmpe store æggestokke - ja, så er man villig til hvad som helst:-) Også at holde sig yderligere lidt i ro, end dét man er blevet anbefalet.
Nu er det ikke sådan, at jeg har ligget på sofaen - som jeg også tidligere har skrevet - jeg har taget del i dét herhjemme, næsten som jeg plejer, vi har gået og cyklet ture mm. Men man tænker over det konstant og ser med både frygt og forventning frem til, at de 14 dage er overstået.
Man lever ikke et almindeligt afslappet liv, når man er i behandling - gid det var så vel - men det kommer vi forhåbentlig snart til:-)
Mvh Lejo

Dette er et svar til Hvorfor må du ikke løfte og "tage fat"?

af Delfin (27-04-2011 kl. 21:39)

Svar til dette indlæg

Det kan jeg godt forstå Delfin 28-04-11
kl. 21:46

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook