Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Delfin

27-04-2011 kl. 21:39

Set af 254

Hvorfor må du ikke løfte og "tage fat"?

Hej
Jeg er på besøg i dette forum og ved ikke så meget om fertilitetsbehandling. Så måske jeg er helt forkert på den?

Men hvorfor må du ikke løfte din søn og lave havearbejde? Ægget kan da ikke falde ud. For selvom du har fået hjælp til "starten" af graviditeten, så vil det jo være en helt normal graviditetsstart, hvis ægget har sat sig fast. I starten af en graviditet må man da gøre alt fysisk, som man plejer. De fleste ved jo slet ikke, om de er gravide på dette tidspunkt. Så hvis ægget falder ud ved fysisk aktivitet, så ville der jo stort set ikke blive født nogen børn.

Det er bare tanker fra mig. For selvom du er i behandling, så skal du jo ikke stoppe med at "leve". For fysisk aktivitet burde altså overhovedet ikke have nogen indflydelse på, om graviditeten bliver til noget eller ej.

Du må have mig undskyldt, hvis jeg er helt forkert på den og uvidende om fertilitetsbehandling.

Hilsen Delfin

Dette er et svar til Ventetiden er så lang....

af Lejo (24-04-2011 kl. 20:02)

Svar til dette indlæg

Nej, jeg tror også.... Lejo 28-04-11
kl. 10:19

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook