Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Frenik

17-02-2011 kl. 16:40

Set af 1228

Hej igen..................

Tak for dine svar.
Dejligt det går fremad med Jeres søn.
Ja som sagt mangler Mathilde fuldstændig sin hjernebjælke, og der er mange mennesker der lever et helt asymptomatisk liv uden den. Som vores børnelæge siger, så ved man faktisk ikke reelthvor mange der mangler den. Men hjernen er så plastisk at den kan kompensere på alle mulige måder. Vi håber selvfølgelig det bedste for Mathilde.
Jeg kan se med hende at når jeg hænger legetøj lige i hendes midterlinie, så tager hun ikke efter det. Men hvis jeg hænger legetøj i hø og ve. side, så kan hun daske til det på en gang. Er det noget du genkender?
Synes som sagt ikke hun griber så meget, og alligevel gør hun nok. Hun ligger altid med en lille bamse/klud i favnen og tager den op og sutter på. Putter også forsk. legetøj i hånden, og hun holder fast. Så hjælper jeg hende med det skal ind i munden. Så sutter hun rigtig meget hænder og især tommelfinger. Tænker at det er da meget flot, at kunne koordinere og putte fingeren i munden.
Så det med at sidde, og i det hele taget har en god og rank holdning er godt på nuværende tidspunkt. Jeg "tester" hende jo nok mere end jeg har gjort med mine sønner, men ja hun kan sidde en 10 sek. alene og så tilter hun til siden. Det er ikke noget jeg praktiserer meget, pga hendes ryg. Men det må da være gode tegn, det med at kunne "finde midten"?!
Kan du ikke skrive hvis du har nogen gode fif med legetøjet i forhold til midterlinie etc.
Hun gynger i gynge.
Hilsen fra Rikke

Dette er et svar til Kære Frenik

af Bananne (16-02-2011 kl. 22:16)

Svar til dette indlæg

hej Frenik Bananne 22-02-11
kl. 13:13

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook