Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Natliv

10-01-2011 kl. 22:34

Set af 1342

Fortsat...

Jeg spurgte ham hvad der gjorde at han ændrede det..
Han svarede, at det vigtigste i hans liv, er at jeg er lykkelig - at ungerne er lykkelige, for så er han lykkelig. OG det var gået op for ham, at man ikke behøvede at være på non-stop i 18 år, bare fordi man får et barn. Vores store pige er jo næsten helt selvkørende. Vi kan nu med vores 2 unger sagtens gå ud, gå til fest, gå i biffen - spise ude og nyde vores voksenliv, samtidig med vi er forældre som stort set altid er hjemme med ungerne. Så han indså at man også har frihed på trods af hjemmeboende børn. Skal også lige siges, at han har ikke behov for at gå i byen eller drikke sig fuld - som nogle mænd har.
En anden grund til han ikke ville have barnet, var fordi han var bange for jeg glemte ham i børneræset - så jeg har selvfølgelig lovet ham at pleje vores forhold, for det er jo også det jeg selv ønsker. Ikke kun være mor, men også en dejlig kone. :o))

Du kan bare spørge, hvis der er noget du vil vide.
Vi er i gang nu med at prøve at lave en bebs.

Jeg ved ikke hvor rodet det blev, skrev bare ligeud af landevejen alle mine tanker...

Knus
Mette

Dette er et svar til Har været i PRÆCIS samme situation...

af Natliv (10-01-2011 kl. 22:33)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook