Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

BetinaB

16-12-2010 kl. 22:43

Set af 1334

hej

Du har forstået det hele rigtigt både økonmisk og i husholdningen er jeg alene. Han spiser, sover, for vasket tøj og bidrager ikke så meget som med en liter mælk.

Jeg har oplevet at mine børn er meget lettere og meget gladere når han ikke er i huset (havde en uge hvor han først kom hjem da de var kommet i seng) og derfor har jeg også taget en snak med ham. At min phyke (staves?) får et knæk er en ting men jeg kan ikke leve med at det går ud over mine børns.

Han har fået sat stolen for døren og ved præsis hvad jeg har bedt ham om. Sker dette ikke må han finde sig et andet sted bo. Det lyder måske rigtig hårdt og jeg bliver da også helt trist ved tanken, men jeg bliver nød til at tænke på de to dejlige børn jeg har og ikke mindst på den der på vej.

Dette er et svar til Har jeg forstået det rigtigt?

af LeAn (15-12-2010 kl. 20:59)

Svar til dette indlæg

Jeg er lidt ked af at jeg havde forstået LeAn 17-12-10
kl. 10:47

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook