Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Anja

15-12-2010 kl. 15:33

Set af 1503

Lige et spørgsmål

Du skriver, at du skal have pks ved din nuværende graviditet fordi du fik pks for 17 mdr siden.

Jeg fik min søn ved pks pga UK og da han var 6 mdr blev jeg gravid igen. Der er 15 mdr mellem mine børn og 2. gang endte de også med et kejsersnit, men det var da meningen, at jeg skulle føde normal, det var det som lægerne anbefalede på Slagelse sygehus. Og jeg kan så se, at der jo var kortere tid mellem mine graviditeter end dine.

Hvor er det at de anbefaler ks, når man har et frisk ks ar? Jeg var MEGET nervøs under 2. graviditet, da jeg jo var nervøs for at aret skulle springe op under fødslen og jeg var til flere samtaler om det, da jeg ønskede et pks, hvis det var muligt, men det blev jeg altså nærmest nægtet.

Dette er et svar til Har prøvet det

af ældremor (14-12-2010 kl. 21:17)

Svar til dette indlæg

Roskilde sygehus ældremor 15-12-10
kl. 16:46

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook