Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

ældremor

14-12-2010 kl. 21:17

Set af 1639

Har prøvet det

Jeg prøvede et vendings forsøg da jeg fik min datter for 17 mdr siden.
Jeg var ca 37 uger henne.
Det lykkedes ikke, jeg tror selv hun var blevet for stor, og jeg fik pks ugen efter.
Jeg synes ikke det gjorde ondt da de forsøgte at vende hende,selv om hun var så stor( 4200 g og født i uge 38) så jeg vil helt klart anbefale dig at prøve, inden I tyr til pks..
Både du, og især barnet har bedst af, at blive født normalt, hvis det kan lade sig gøre..
kejsersnit skal være den sidste udvej, da barnet har brug for de påvirkninger en fødsel giver.
Mine 2 ældste er født normalt, den yngste, som skrevet, ved ks, og den sidste som jeg venter, bliver desværre også ks, fordi jeg har et friskt ar, som kan springe op, og fordi jeg har en slem bækkenløsning..
Havde jeg muligheden, ville jeg vælge at føde normalt, for mit barns skyld, men hospitalet fraråden det kraftigt.. desværre..
Prøv vending, og bryder du dig ikke om det, så stop dem.. men lad være med at fravælge det på forhånd, for dit barns skyld :0)
Pøj pøj med det
Ann mor til 3 og 23+4

Dette er et svar til ps eller??

af Leger (14-12-2010 kl. 09:59)

Svar til dette indlæg

Tusinde tak for dit svar Leger 25-12-10
kl. 11:36

Lige et spørgsmål Anja 15-12-10
kl. 15:33

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook