Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Lady

05-12-2010 kl. 20:59

Set af 248

Pudsigt

Det er også Myoklon Astatisk Epilepsi min søn har (har haft?). Han er født med det og kom i behandling da han var 5 mdr. Han startede også med Orfiril, men dette havde ingen effekt. Vi var igennem en del medicin før vi kom til Filadelfia og fik den korrekte behandling. Har I været på Filadelfia eller hvor er I tilknyttet? Sanders anfald startede med myoklone ryk og hovedtab. Han havde et par tonisk/kloniske kramper, men anfaldende ændrede sig hver gang han fik ny medicin.

Sander går i en specialgruppe i børnehave. Har fået et års udsættelse og skal starte i bh.klasse til sommer. Han er også sluppet heldigt og er normalt begavet, dog er der sproglige vanskeligheder og nogle sociale vanskeligheder. Det lader dog til at en del af disse vanskeligheder skyldtes medicinen - heldigvis. :-)

Hvornår fik din datter epilepsi? Fo 6 år siden sagde vores læge at hun ville fjerne medicinen efter 2 år, men som tiden gik fik hun ny viden og ville vente. Jeg er helt godt tilfreds med at hun ville være på den sikre side, selvom jeg synes ventetiden har været lang. :-) Har du kontakt til andre med epilepsibørn? Det er ikke så tit jeg støder på nogen der kender MAE.

Dette er et svar til Hej igen

af Karina (05-12-2010 kl. 20:30)

Svar til dette indlæg

Ja det var pudsigt Karina 05-12-10
kl. 21:25

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook