Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Lotte

02-12-2010 kl. 16:07

Set af 1508

Nu må jeg altså have en snak med jer

Jeg syntes det er helt vildt, at I har alt det overskud. Hvor er jeg bare død misundelig!!! Hvor har I det fra???

Selv er jeg 43 og har en datter på snart 7. Blev mor som 36 årig og har ikke haft overskud siden, derfor er det kun blevet til hende. Jeg er sammen med faderen og vi har det godt. Men er ærgelig over at vi IKKE har overskudet til en mere. Hvad er det der gør det?

Jeg syntes hun tager meget tid og overskud i hverdagen og kan ikke forestille mig at have flere, men er virkelig ked af, at hun er enebarn.

Hvad er det for tanker I har i dagligdagen, har I ingen bekymringer omkring børnene eller hvad er det der gør forskellen mellem jer og mig???

Kærligst
Lotte

Svar til dette indlæg

Individuelt Nat2002 05-12-10
kl. 21:31

svar 6*drengemor 05-12-10
kl. 20:48

1,2,3,...... Anna 04-12-10
kl. 16:15

Da jeg fik de første... <:3)- 03-12-10
kl. 16:52

Har lige fået nummer 10 som 42-årig Gudde 03-12-10
kl. 11:46

Venter nr 4 ældremor 02-12-10
kl. 19:25

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook