Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Mrs. Potts

01-12-2010 kl. 22:15

Set af 505

Den første dag i 6 år

I dag er den første dag i over 6 år hvor min søn ikke har fået medicin. Det er så stort for mig at jeg næsten ikke kan rumme det. Den kamp der begyndte da min søn for første gang fik medicin i en alder af 5 mdr. har vi nu vundet et stort slag. Jeg er på een gang uendeligt glad, men også bekymret for fremtiden. Hvordan kan jeg overhovedet være bekymret nu...? Jeg har knap kendt min søn uden skrap epilepsimedicin. Det har i den grad påvirket hans udvikling og han kæmper stadig for at indhente sine jævnaldrende. For 6 år siden sagde lægerne at han sandsynligvis aldrig ville blive rask og at han ville blive udviklingshæmmet. Nu står vi her uden epilepsi og til trods for sproglige problemer og sociale vanskeligheder, er min søn normalt begavet.

Han har hele tiden været specialtilbud, men til sommer skal han starte i alm. skole helt uden støtte. Jeg er både pavestolt af min hårdt arbejdende søn, men også dybt bekymret om han kan klare sig i den virkelige verden.

Jeg føler mig totalt splittet. Lige nu vil jeg dog nyde at denne dag endelig er kommet. :-)

Svar til dette indlæg

tillykke herfra- og jeg kan sagtens Joan 08-12-10
kl. 12:48

Tillykke tillykke Karina 05-12-10
kl. 18:14

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook