Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

lise

09-11-2010 kl. 18:37

Set af 1550

mon ikke han reagerer

på, at han er blevet storebror? Nu har han så btrug for ekstra opmærksomhed og tryghed. Jeg synes, du skal tage ham op i din seng med det samme og overøse ham med tryghed og kærlighed og opmærksomhed. Også synes jeg, du skal vente med at lægge ham, til han er træt og kan sove. Hvis han først sover kl. 21 er der jo ingen grund til at ligge ham kl. 19? Hvornår står han op om morgenen? Hvor længe sover han middagslur? Hvor sent på dagen ligger middagsluren? Måske sover han middagslur for sent og er derfor først træt og kan sove kl. 21?
Jeg synes under ingen omstændigheder,a t du skal efterlade ham alene i soveværelset og lade ham skrige sig i søvn, den stakkels dreng skriger jo efter din opmærksomhed og den tryghed, som du som mor skal give ham....

Dette er et svar til min søn på 20 mdr vil ikke sove

af Mortil3½ (07-11-2010 kl. 21:29)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook