Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Mortil3½

07-11-2010 kl. 21:29

Set af 1840

min søn på 20 mdr vil ikke sove

ja som overskriften lyder så er min søn på 20 mdr begyndt at vågne kl 2 om natten og vil herefter ikke sove i egen seng. Jeg har fået afvide at jeg bare skal lade ham græde, men jeg deler værelse med ham og min søn på 23 dage. Jeg har også 2 andre børn i lejeligheden der også gerne skulle sove. Jeg har prøvet at lade ham græde og den første nat skreg han i 2 timer, så måtte jeg tage den lille og vi gik i stuen og sov( så stoppede han efter 30 min) den næste nat gik jeg i stuen med det samme og her skreg han i 1 time. Jeg får jo intet søvn, så nu har jeg givet op og tager ham op i min seng. Jeg tænker også, hvad lærer han ved at jeg bare lader ham skrige? Han falder jo i søvn fordi han giver op og ikke fordi han ved at det ikke nytter noget. Hvad gør jeg???? Min lejelighed er meget lille( jeg har 2 værelser og 1 stue) så han kan ikke fået eget værelse, jeg kan ikke ligge ham ind til hans søskende for den ældste går i skole og har brug for sin søvn.
Jeg har også problemer med at få ham til at sove om aftenen, de fleste nætter skriger han sig i søvn. Jeg ligger ham kl 19 og han sover ikke før efter kl 21. jeg har fået tjekket hans ører( han har dræn) og de er fine. Hjælp....
Mvh Christina

Svar til dette indlæg

Tag ham op! Pia Sylvester 25-01-11
kl. 16:04

og hvem har dog sagt til dig lise 09-11-10
kl. 18:38

mon ikke han reagerer lise 09-11-10
kl. 18:37

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook