Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

t

25-10-2010 kl. 20:37

Set af 147

kan genkende alt du skriver

Jeg kan sagtens genkende dit kaos. Jeg befinder mig tildels stadig midt i det, og til dels er jeg ved at lære at komme ud af det.

Min eks har ført mig gennem et helvede og jeg frygter ham. Jeg frygter også hvad han vil udsætte vores lille dreng overfor.

Jeg føler at jeg har brugt alle mine private aflastningskanaler i form af venner og familie, der har lagt øre til mig. Og har også flere gange været træt af at høre min egen stemme gå de samme ting igennem igen og igen. Har talt med en psykolog, der bekræfter mig i, at det er urimelige ting jeg og vores dreng skal hives igennem.

Jeg er ved at lære at komme igennem det, fordi jeg har mærket hvor glad jeg er uden ham. På trods af alle hans løgne, beskyldninger og trusler så er jeg lykkelig hver morgen jeg vågner i mit nye liv med vores dejlige søn. Men det stadig hårdt når der kommer nye angreb - tror aldrig det vil blive let, men måske lettere (?)

Dejligt at høre, at du har fået en dejlig kæreste. Hold fast I, at det ikke er ham der har udsat dig for alle disse prøvelser og pinsler:)

knus t.

Dette er et svar til fortsat

af anne (22-10-2010 kl. 22:45)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook