Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

anne

22-10-2010 kl. 22:45

Set af 210

fortsat

Alle konfrontationerne i statsforvaltningen og retten har selvfølgeligt bragt dårlige minder tilbage. Også når mine børn fortæller ting som jeg synes deres ører skulle have været skånet for bliver jeg så vred og frustreret for jeg er bekymret for deres psykiske velbefindende og jeg føler ikke jeg har nogle steder at henvende mig. Han gør ikke ting jeg kan melde ham for, uden jeg kan være bekymret for om det vil vende sig imod mig. Jeg mener om nogen vil klandre mig for at opfinde problemer og dermed skade børnene. Mine venner og familie støtter mig og det er fantastisk men jeg kan ikke bruge deres udsagn om de ting mine børn siger eller de ting de selv har oplevet fra dengang jeg endnu ikke var gået fra ham. Alle disse udsagn mener jeg vil give andre et indblik i hvad der foregår, men intet af det er upartisk. Det er sgu ikke rart at vente til børnene har taget skade med at få sandheden frem.

Jeg har været så heldig at få mig en dejlig kæreste, han støtter mig meget, men jeg er bange for at ”tilstedeværelsen” af ex’en skal skræmme ham væk. Han kan jo komme til at kæmpe mod ”dæmoner” han ikke selv har skabt.

Er der nogen der kan genkende noget af dette kaos, nogle der vil kommenterer?
(tråden ligger både på ordet et frit og enlig mor)

a

Dette er et svar til at få ex'en ud af hovedet

af anne (22-10-2010 kl. 22:44)

Svar til dette indlæg

Jeg kender det så godt Anonym 13-11-10
kl. 23:58

kan genkende alt du skriver t 25-10-10
kl. 20:37

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook