Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

anne

22-10-2010 kl. 17:00

Set af 119

ja der findes jo mirakler.

Vores historie er at vi i 2006 efter 2 år forgæves projekt blev sendt til udredning på fertilitetsklinik. den viste at min mand havde meget nedsat sædkvalitet, de vuderede at vores chancer for at det skulle lykkes af naturen vej var meget små. Vi skulle gå dirkete igang med icsi. men de ville gerne have at vi deltog i et forsøg med kort stimulering periode, så derfor skulle jeg vente med at starte på homoner til jeg fik min mens. men det fik jeg så ikke, for jeg var blevet naturligt gravid. Så nu er vores sitiuation at vi har en fantastisk søn på godt 3 år, men rigtig gerne vil have et barn mere. Vi har forsøgt siden vi fik ham, og det er desværre ikke lykkes. Vi var sidste år igennem 6 ins. forsøg uden held og har lige været igennem vores første icsi forsøg, som på trods at alt så fint ud desværre ikke lykkes? jeg blev overstimuleret og syntes det var rigtigt ubehageligt. men vi har heldigvis 5 fine øg på frys, så der er til 2 forsøg, så håber det kan lykkes. men vi er begge enige om at hvis det ikke lykkes har vi hverken lyst eller råd til mere. så har vi prøvet. Og hear heldigvis en dejlig hjemmelavet søn:)

Dette er et svar til Til alle jer der mister modet

af Odenseaneren (15-10-2010 kl. 16:57)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook