Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Odenseaneren

15-10-2010 kl. 16:57

Set af 276

Til alle jer der mister modet

I 2005 fik jeg meldingen fra en canadisk læge, at chance for at blive gravid var meget lille pga svær endometriose. Han anbefalede IVF. Hjemme i DK kastede vi os over projektet og 1. forsøge førte til en MA i uge 10. 2. forsøg gav enæggede tvillinger og det var jo helt fantastisk. Den ene døde dog efter 2 mdr pga sygdomsproblemer, men tvillingesøsteren er en sød intelligent 3 årig idag.
MEN: Vi har 5 æg i fryseren, der udløber til marts. Og det kommer de til, for selvom lægerne siger en masse om at det er udelukket fra naturens hånd, så er der altså ikke noget som lagengymnastik med resultater.
Så hvis testen er negativ, så hyg jer under dynerne og tag det roligt. Så sker der ting og sager, når man mindst venter det.
Knus til jer alle
den meget infertile, der trods alle odds er 7+6

Svar til dette indlæg

ja der findes jo mirakler. anne 22-10-10
kl. 17:00

Min historie er lidt af det samme Jane 18-10-10
kl. 17:47

:-) pele 16-10-10
kl. 11:50

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook