Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

anja89

20-10-2010 kl. 20:32

Set af 1429

er asperger

Hej jeg er selv asperger og som der er en anden der skriver kan man abselut ikke regne med at vide hvordan alle aspergere er bare fordi man har mødt en :-)

Jeg har selv en mild grad af det, som går ind og går jeg er lidt længere tid om at lære nogle ting.. men med andre ting er det der med det samme..
Ellers er mit problem at være sammen med mange nye mennesker på en gang, i dette tilfælde plejer jeg bare at sidde og virke lidt genert i den første halve time og efter det er der intet..

Asperger har det rigtig godt vis de har en god familie og nogle gode venner at læne sig op af.

HUSK at nogle af dem/ os der har asperger sagtens kan leve et normalt liv med mand/kone og børn :-)

Jeg er idag den stolte mor til 2 dejlige piger, en på 3 år og en på 5 måneder :-)

Knus Anja som er asperger

Dette er et svar til Aspergers

af Lise (20-10-2010 kl. 19:25)

Svar til dette indlæg

Ej hvor skønt... Futte 23-10-10
kl. 15:40

Tak Hans 22-10-10
kl. 10:41

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook