Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Kirser

15-10-2010 kl. 21:11

Set af 1359

For mig virker du ikke forvirret...

...tværtimod. Du er en mor, der med hjerte, krop og sjæl ved, at livet kan være ubeskrivelig grusomt, og den erfaring kan du ikke lægge fra dig.

Jeg venter mit 6. barn nu. Det er 3. graviditet siden min Silas døde i min mave af absolut ingenting 3 uger før termin. Så det er 5 levende og raske børn ud af 6 mulige...statistisk set er det jo ret godt gået. Alligevel har jeg helt, som du beskriver - jeg VIL glæde mig og nyde min efterhånden store mave, og jeg VIL IKKE spilde denne tid med angst for det, som jeg alligevel ikke har kontrol over, men jeg kan bare ikke give mig hen og glædes. For det meste lykkes det mig sådan rimeligt at nyde det, men min erfaring med min engledreng kan jeg ikke lægge fra mig, og jeg bliver bare aldrig naiv-lykkelig gravid, som jeg var, da jeg ventede min ældste og ikke med hjertet vidste, hvad det vil sige at miste et barn.

Jeg tror ikke, at det kan være anderledes. Det bedste for mig er at tillade mig selv at være bange - få de ekstra kontroller og den hjælp fra læger og JM, som jeg har brug for og tage de tudeture, der skal tages uden at slå mig selv i hovedet med, at jeg burde nyde eller glæde mig. Når jeg husker at give plads til at være bange og synes, at det er hårdt, så bliver jeg bedre til også at nyde og have stunder, hvor jeg tror på, at vi får lov til at få bebs levende med hjem.

Tillykke med den lille spire i din mave :o) Jeg håber, at du får en god graviditet med det bedste resultat!

Kirser - mor til William (aug.04) Silas (dødfødt feb.06) Simon og Karen (jan.07) David (nov.08) og 28+1

Dette er et svar til Hurraaaah jeg er gravid igen, men...

af minimouse (15-10-2010 kl. 16:21)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook