Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

minimouse

15-10-2010 kl. 16:21

Set af 1624

Hurraaaah jeg er gravid igen, men...

Ja den er go nok! Testen er positiv og et besøg ved lægen har bekræftet at jeg nu er 8 uger henne! Fantastisk!

Men jeg må indrømme, at selvom jeg havde lovet mig selv ikke at være nervøs denne gang, så er jeg det altså alligevel.

Jeg mistede min førstefødte, Hannah, da hun var 5½ uge gammel. Hun ville blive 7 år i år. Efterfølgende har jeg fået en skøn dreng, Andreas som nu er 3 år.

Da jeg var gravid med Andreas var jeg meget nervøs og havde svært ved at glæde mig 100%. Jeg synes ind i mellem det var en svær graviditet, selvom der rent fysisk ikke var noget galt med hverken mig eller ham.

Jeg har lovet mig selv, at jeg vil glæde mig helt ind til knoglerne og bare nyde!!! Det er trods alt min sidste graviditet og mit sidste barn... Men dette er min 9. graviditet og jeg har kun min søn hos mig, så jeg ved også at jeg har en stor risiko for at abortere... Det gør det lidt svært at nyde graviditeten helt...

Men jeg vil nyde det! Så hvis du sidder og tænker nu: "Hun lyder da sådan lidt små forvirret!" Så er det ikke helt forkert!
Håber virkeligt I forstår...

KH
Berit

Svar til dette indlæg

Forstår dig LouiseCecilie 28-01-11
kl. 09:39

For mig virker du ikke forvirret... Kirser 15-10-10
kl. 21:11

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook