Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

anja

21-09-2010 kl. 18:34

Set af 122

vil gerne

hej So-lee

Vi vil gerne sige det i første omgang til vores forældre og søskende, men vi synes lige vi ville vide hvilken behandling vi skulle i gennem og hvor lang tid der måske kan gå før vi kommer i behandling. Så kan vi bedre svare på det de måske vil spørge om.
Vi vil gerne fortælle det mens vi er sammen med min svigerfamilie, men vi bor på sjælland og de bor i jylland, så der går nok et par måneder før vi skal være sammen igen.

Vi har 1-2 chancer for at komme i behandling før jul.

Jeg har lige fået arbejde fra 01.09.2010 og 8 måneder frem og efter det kan der måske blive en fastansættelse, hvis der er penge til det. Så her vælger jeg først at sige noget når vi starter i behandling.

Hilsen Anja

Dette er et svar til Jeg kender det..

af So-lee (20-09-2010 kl. 14:30)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook